HAGE-INTERIØR-FAMILIE

HAGE-INTERIØR-FAMILIE

tirsdag 15. mai 2012

Tradisjon tro blir det felt noen trær når lillebror kommer på besøk...
" Har dåkk fortsatt den motorsaga...."


 Joda...30 meter over bakken for å sage ned toppen..Kan jo ikke risikere å treffe hytta til Tobias..

Som den ansvarlige storesøster jeg er vil jeg selvfølgelig ha det på det rene at jeg sa at han ikke fikk lov...




Elliot holder skruene mens Onkel fikser saga..

           
Det er enda nok å ta av, og hva utsikten angår  må det nok skoges litt mer ; )



2 kommentarer:

  1. Jeg kom bare lige forbi.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlett
  2. Hei :) Fant bloggen din gjennom "Kulturkroken" :) og måtte jo inn å titte litt. Så mange nydelige bilder, mye inspirasjon :) herlig blogg - og så vil jeg bare ønske deg en nydelig helg nå. Håper dagene er gode. Klemmer fra Spirea :)

    SvarSlett