HAGE-INTERIØR-FAMILIE

HAGE-INTERIØR-FAMILIE

tirsdag 28. februar 2012


Nytt skap

Det er litt rart dette;
hvordan smaken forandrer seg med moten
for et år siden ville jeg ikke tatt i dette 
skapet med ildtang,
og så plutselig
har jeg et i stua mi...


Men først måtte det jo gjennom to lag med
osmo dekkende orvoks

 Jeg har også limt tapet inni glassdøren for å oppnå et litt røffere preg.
( har nesten litt dårlig samvittighet for å få en prøve i tapetbutikken når jeg visste at jeg ikke skulle kjøpe den....eller...)
 Og selvsagt..prikken over i en.. nye diamantknotter...kjøpte også makene knotter til det andre skapet på kjøkkenet...har jo tenkt på det i et år, så det var sannelig på tide..
og så : ferdig stæsjet..

skap:400,-
dekorvoks: 139,-( Roy sin pris)
knotter 3 x 29;-

1 kommentar:

  1. HAHAHAAAA - jeg hadde aldri trodd jeg skulle se et slikt skap i ditt hus :))) Men jammen ble det utrolig fint!!!

    SvarSlett