HAGE-INTERIØR-FAMILIE

HAGE-INTERIØR-FAMILIE

torsdag 26. april 2012

Frk Lyng
 en koselig kafé i Søgne, skal utvide, og legger derfor ned
blomster/interiøravdelingen. Synd, da dette var en av de tingene som gjorde 
frk.Lyng til en kafé utenom det vanlige
 (Men det forblir nok en veldig koselig kafé)
Uansett fikk jeg gjort noen kupp til halv pris

 Nå gleder jeg meg til det blir litt varmere i luften ( og litt mindre regn) 
Så skal jeg fylle denne kurven med blomster eller noe annet fint og pynte
ute på terrassen :)



Fatet gjør seg virkelig med litt pynt, ikke sant ? Her med lysestakene jeg vant på huldra`s`house...

Når det skal flyttes ut må jeg nok ha pynt som ikke er så "sart"

Det blir både spennende og utfordrende å skulle få terrassen til å bli hjemmekoslig...


1 kommentar:

  1. Superflotte ting du viser!..de nettingkurvene er såå gøy å bruke:)
    Og rabarbera teksten på siste innleg var også veldig søt:)
    Ønsker deg en flott kveld:))

    SvarSlett