HAGE-INTERIØR-FAMILIE

HAGE-INTERIØR-FAMILIE

søndag 29. april 2012

I dag pottet jeg om tomatene. Dette er sorte cherry tomater. i år har jeg bare noen få planter siden drivhuset endte sine dager under stormen Berit i vinter.  Noen av plantene henger med hodet ennå, men jeg satser på at de kommer seg etterhvert..

 Jeg er stolt av min Laurbærhegg, som jeg har stammet opp selv.
 I år har den blitt riktig tett og fin, og den blomstrer!!!!!




Den første blekrosa tulipanen
har slått ut i blomst


Det blomstrer fint rundt fuglebadet
Dette fuglebadet stod akkurat der når vi overtok huset for 6 år siden, men da var det bare einer og kratt rundt det.
et lite hull i bunnen gjør at det for tiden er tomt for vann
( noe som for øvrig er greit med tanke på 3 åringen og tøyvask)
men hullet står uansett på fikse lista for sommeren 




Jeg synes disse tulipanene er vakre
men de rødlilla fargen skjærer
mot de andre blålilla blomstene i dette bedet...
Leve med det eller flytte de???
vet ikke......





SO SMALL, BUT YET SO PERFEKT!!



 Lilla rododendron og hvit perleblomster er en vakker kombinasjon



hei; Hva heter du da lille venn?
-det ser nesten ut som de snakker sammen., ikke sant......



 Gleder meg til å tenne lyktene på varme mørke sommerkvelder.
For noen nordlenninger er det rart at det er mørkt om kvelden på sommeren
men jeg synes det er veldig skjarmerende

først prøvde jeg med blomster, men det ble ikke så fint, så nå vil jeg fylle kurven med fine stein, og kanskje også skjell

3 kommentarer:

  1. Så fint du har det i hagen, mye fine blomster! Kjekt å se:).

    SvarSlett
  2. takk :) jeg har bare fått opparbeidet en liten del av hagen...Jeg tar jo ikke bilder av den delen som fortsatt bare er kaos ;)

    SvarSlett