HAGE-INTERIØR-FAMILIE

HAGE-INTERIØR-FAMILIE

søndag 15. april 2012

I dag har jeg hatt en takknemlig oppdagelsestur i hagen, for å nyte alt som blomstrer

 
Det første som møter meg utenfor inngangsdøra er 
mine store limegrønne tulipaner.
Ikke lenge til de er i full blomst nå..


Blomsten og bien

Snart er det vår tur!!

Nydelige hvite perleblomster

Jeg elsker den fløyelsmyke kubjellen.
 Den er vakker i alle sine forskjellige stadier
gjennom hele sommeren





lykken er et plommetre i blomst og en skyfri himmel <3

LA HUMLA SUSE



Se på meg :
Se hvor vakker jeg er
forrige blogginnleggs krokus er erstattet av nydelige hvite tulipaner


Denne blomsten, hvis navn jeg ikke vet, er så limegrønn at den lyser i sola 
Et lite utskudd fra det første året i hagen, da rødt fortsatt var tillat...
Eføy er vakkert uansett



2 kommentarer:

  1. SÅ mange nydelige syn - og så fantastisk limegrønn lime! Gleder meg til å grille i hagen din i sommer :))
    Klem

    SvarSlett
  2. vi gleder oss til dere kommer og griller i hagen :))

    SvarSlett